HTML

Egy veszedelmes elme vallomásai

Utolsó kommentek

Friss topikok

Címkék

2010.03.28. 21:40 csipkerózsa

Miegymás

Nos, hát túlestem egy csepp szívzűrön, ez vont el a netezéstől és a blogolástól.Most már értem, miért vannak olyan rémes emlékeim a gimis szerelmekről:)) Cause LOVE SUCKS.

De mivel ama képesség birtokában vagyok, hogy szinte teljesen birtoklom és irányítom az érzelmeimet, így gyorsan kilábaltam az oktalan szerelem hálójából.Viszont, mivel halálra idegeskedtem magam, ezért nem ettem egy hétig, ami meg ugye egy kifejezetten pozitív hozadék. Sajnos , mivel rendeztem az ügyet, az a sejtésem van, h hamarosan visszatér az étvágyam, és a leadott kilók is, barátaikkal.

Remélem tegnap este mindenki nézte kedvenc Leomat a Kapj el, ha tudsz című remek kis darabban. Álmaimban nekem is sokszor felteszi egy Leo külsejű ember a kérdést: akarsz egy orvos felesége lenni?:)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://veszedelme.blog.hu/api/trackback/id/tr131875952

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása