HTML

Egy veszedelmes elme vallomásai

Utolsó kommentek

Friss topikok

Címkék

2010.04.03. 15:49 csipkerózsa

Hova tűnt a szupererőm?

Megdöbbentő élettapasztalatokkal bővültem. Asszem most érzem át igazán a felvilágosodásból a romantikába való átlépés jelentőségét. A felvilágosodásban az ember a rációban, az észben hitt, abban, hogy ezek a dolgok megadják a világ irányításának lehetőségeit. Aztán a francia forradalom, meg a napóleoni háborúk felnyitották a szemüket, h az ész hát nem ér sokat, in itself. Ezért fokozatosan elvágytak a szörnyű realitásból, és szerették volna az értelmet háttérbe szorítani, és eljött a romantika.

Én mindig is egy borzasztóan racionális ember voltam, aki mindig mindent a szabályok szerint csinált. És most itt egy helyzet, ahol totálisan értem a dolgokat, felsoroltam és elfogadtam az összes reális ellenérvet, tisztában vagyok velük, abszolút jogosnak érzem..... és mégis. Nem tudom meggyőzni az agyam.Újra és újra elsorolom az érveimet, remélve, hogy egyszercsak felfogom őket és elmúlik ez a rémes érzés. És nem. Olyan vagyok mint SPOILER Leo a Viharszigetben, aki mindig újra és újra visszaesik ugyanabba a téveszmébe.
Olyan mintha, lenne 100 ezrem és egy csomó törlesztenivalóm és én mégis minden reggel azzal a vággyal ébrednék, hogy meg kell vegyem azt a Louis Vuitton táskát, pedig ennél százszor fontosabb dolgaim is vannak.
Mi az ok, amiért nem tudom magamat meggyőzni, hogyan lehetséges, hogy egy érzés ennyire belefészkeli magát az ember tudatába? Ez annyira undorító, és annyira mutatja, hogy mennyire gyenge az ember, és h az érzelem az úr.
És azt is, hogy megintcsak.......LOVE SUCKS.

(S ami még undorítóbbá teszi, az amúgy is undorítót, hogy a másik fél nyilván nem tipródik és gyötrődik ennyit. Phüj.)

7 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://veszedelme.blog.hu/api/trackback/id/tr11892056

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

miklos0514 2010.04.03. 21:18:08

Nagyon tetszett ez a bejegyzésed ( is ). Kár, hogy keveset írsz.

csipkerózsa 2010.04.03. 21:28:55

Nagyon szépen köszönöm, nagyon jól esik, amit írtál. Most ezért felszívom magam és ígérem, hogy igyekszem rendszeresebben írni, addig sem azon gondolkodom, hogy milyen búfelejtő csokit tömjek magamba:))

CharlotteYork 2010.04.04. 15:36:09

Pont ezen megyek keresztül én is. Tökéletesen megértelek.

hemill 2010.04.05. 09:37:59

Akkor már 3an vagyunk :)
Igaz most vmennyire sikerült megkímélnem magam, h mélyebben belefollyak, de attól még gyötör a rossz kedv. Remélem mihamarabb túl leszünk ezen.
Érdekes ez az ész vs. érzelem dolog, nálam is így megy ez, próbálok mindent racionálisan nézni, de ehelyett állandóan az érzelmeim rabságában rekedek.
Szép húsvétot mindenkinek!

j.mara 2010.04.06. 23:28:50

a szívdolgok nálam is felborítják az étkezési szokásokat!:) én is éltem az örömtől napokat szinte kaja nélkül:) aztán szokás szt a bukás jöhet a habzsolás.
apropó, ez milyen már, h épp lemennek a karácsonyi kilók, erre jön a húsvét? sztem ez is SUX!:D
sajnos én is túlfilozófálom a dolgokat általában, ahelyett h hallgatnék a megérzéseimre. túl sokat gondolkodok. mire megcsinálom a cselt, már berúgják a gólt...:S

CharlotteYork 2010.04.08. 12:09:05

Szerintem alapvetően az a probléma, hogy van agyunk. És hogy használjuk is. Ezért szopatnak minket a pasik annyira.

csipkerózsa 2010.04.08. 22:20:44

Jaj, már! A csúnya sz betűs szó, fúj:))))
süti beállítások módosítása