HTML

Egy veszedelmes elme vallomásai

Utolsó kommentek

Friss topikok

Címkék

2010.05.05. 12:58 csipkerózsa

Légy hű önmagadhoz!

Sok felszabadító érzés van: mikor sikerül valami, mikor valakival jót teszel, mikor látod, h valaki hálás neked, mikor ötös témazárót ír a közepes tanuló diákod. És amikor hű maradsz önmagadhoz.
Igen. Nagyon sokszor kerül az ember, és kerültem én is olyan helyzetbe, hogy azon gondolkodtam, hogy olyan dolgokat kellene megtennem, az lenne a jó, ha megtenném, ami távol áll sőt gyökeresen szembenáll a személyiségemmel. Mikor mérlegeltem, mindig a tettek következménye járt az eszemben és próbáltam meggyőzni magam, hogy nem is lenne rám akkora hatással és nem is veszítenék semmit a személyiségemből.

DE.

Veszítettem volna.És nagyon boldog vagyok és felszabadult, hogy képes voltam betartani azokat a határokat és szabályokat, amiket én a személyiségem tartópillérének érzek.
Nem a családi, nem a társadalmi meg efféle szabályok a fontosak. Ezeken mind túl lehet lépni,az a fontos, hogy sose veszítsük el önmagunkat. Mert ezt az árat semmi nem éri meg.
Igazából igencsak flow érzés, hogy (bár komoly gyomorproblémák árán:D) eljutottam eddig és ahogy Bánk bán leszakítottam a tündéri láncokat.

 

Game over honey.

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://veszedelme.blog.hu/api/trackback/id/tr321976307

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hemill 2010.05.14. 20:13:21

örülök neki, h túlléptél egy kicsit az értelem keresésen, mert az elég gyatra a mindennapokban. :)
most éltem át egy "kudarcot", talán az, talán egyáltalán nem, de a lényeg az , h eléggé belémhatolt, mára már sikerült túltennem magam rajta (alig tartott úgy 2-3 napig), csak az nyugatalanít, h ilyen hamar semlegessé váltam, pedig azt hittem mélyebb volt.
Most már azon vagyok én is, h leküzdjem már elavult szabályaimat és újakat teremtesek helyettük.
láncokat akarok szaggatni :D

csipkerózsa 2010.05.22. 21:08:49

Nálam is az érzések egész kavalkádja van. Egyik percben azt hiszem semmi, és reggel mégis teljesen máshogy ébredek. Aztán estig megint meggyőzöm magam, és reggelre semmi:D:D Szerencsére a másik fél dolgozik azon, h egészen könnyű legyen magam meggyőzni, ellene.:) Hálisten olybá tűnik, h akadnak még olyan emberek, akik azt mondják, amit gondolnak:D de nem akarom elkiabálni:D:D
süti beállítások módosítása