HTML

Egy veszedelmes elme vallomásai

Utolsó kommentek

Friss topikok

Címkék

2009.09.12. 19:20 csipkerózsa

"Mindig mondtam, hogy az én hasonmásom értelmesebb"

Meg lettem említve köszönetképpen az egyik általam nagyon szívesen és gyakran látogatott blogon.És ez nem az első alkalom. Az apropó oka Victoria Beckham ruhája a New York-i Fashion's Night Out rendezvényen. A blog írója nem tudta, milyen tervezésű kedvenc hősünk ruhája, s én (többedmagammal) rávezettem erre.
Mondtam én, hogy nem hazudtam, amikor azt írtam a motivációs levelembe, hogy a neves tervezők jellegzetes vonásait (vagy mukáit) felismerem:)
 

"*Thanks to Nikolett, Fashion Critic, James, and Marina for all of your help with the IDs.. I really appreciate it!"

 

A kérdéses ruha, mely Giles Deacon fantáziájának szüleménye( a ruha fierce, a szánalmas sminkről meg inkább ne essen szó)



 

3 komment

Címkék: divat gondolatok victoriabeckham


A bejegyzés trackback címe:

https://veszedelme.blog.hu/api/trackback/id/tr491377664

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

martinidream (törölt) 2009.09.13. 12:48:30

Bastiano & Antonio Coimbra Coronilla y Avezedo, a bejegyzéscímre utalva.:D:D

martinidream (törölt) 2009.09.13. 12:49:28

Ja és hát a barátnőd hagy némi kívánnivalót maga után.:D

csipkerózsa 2009.09.14. 22:45:40

Kívánni valót?:D:DBelekötsz a barátnőmbe?:D:D:D
süti beállítások módosítása