HTML

Egy veszedelmes elme vallomásai

Utolsó kommentek

Friss topikok

Címkék

2010.03.08. 17:25 csipkerózsa

OSCAR 2010

Először is szögezzük le, hogy egy olyan országban élek, ahol nem tudtam nézni az Oscart.Az RTL klub anyagi keretébe nem fért be, gondolom utolsó tartalékaikat is kimerítették, hogy összefogjanak embereket a Maunika sóba.
Még kedvenc német csatornám a Pro Sieben lehetett volna megoldás, de azt pontosan két nappal az Oscar előtt elvették a tvcsomagból , mondván drága. Ej de jó.
Így NEM tudtam nézni Alec Baldwint, amint Steve Martinnal parádézik, nem tudtam nézni Christophe Waltzot, amint  nyer, és szerelmes szavakkal megköszöni nekem a támogatást. Nagy meglepetéseket nem hozott nekem az Oscar eredménye, egyértelmű volt , hogy  a szőröslábú Monique nyer (mint valami eposzi jelző, fénykarú Athéné és szőröslábú Monique). Én mondjuk nem láttam azt a filmet, a Precioust, és nem is érzek emberfeletti késztetést, h megnézzem. Jeff Bridgesnek örültem, mert  imádom, bár az az igazsg, h Colin Firth állítólag borzasztóan erős a Single Manban, amit majd megveszek, annyire meg akarok nézni. A regény, amely alapján a film készült, ugyanannak az Isherwoodnak a tollából készült , aki a Kabarét (vagyis  a Viszlát, Berlint) írta. De ne feledjük, hogy az Oscar már régen ilyen nagyszínészvagymegérdemled segélyegyesület, ahol sokszor a színész neve elviszi az esetleges jobb, de nonamek elől a díjat. Mindegy.
Sandra Bullock is nyert, ő azért szép ívett futott be Razzieval múlt hét végén. Igazából azt a filmet se láttam, de minden bizonnyal remek lehet, mert ha SB eddig pályáját nézzük, hát sem az Álmomban már láttalak , sem a Beépített szépség 10.-ben bemutatott színészi kelléktár alapján nem járt volna.Persze nem akarok igazságtalan lenni, mert SB nagyon jó arc, amolyen girl next door.
Meglepetés volt (na nem nekem...) h nem az Avatar, hanem a Hurt locker vagyis a Bombák földje nyert, mind legjobb film, mind legjobb rendező kategóriában. Leszögezem, h NEM nézek filmeket az amcsik háborúiról, és az amcsik 3d-s , jaj védjük a földet, de azért ezt a zacskó elemet még eldobom típusú okoskodást sem szeretem.Tehát a két főesélyes, ez és az Avatar nálam kiesett.
Gondolom azért is kapott Kate Bigelow és nem JC, mert furcsa üzenete lenne, ha olyan filemt díjaznának, ahol a tényleges színészi játék, az emberszínész felcserélődik rajzokra. Már eleve furcsa volt, hogy az Up is bekerült a legjobb film közé. Mondjuk az isteni, de úgy vélem, fontos különbséget tenni animáció és tényleges húsvér színészekkel eljátszott filmek között.
A legjobb külföldi film kategóriában nem Michael Haneke nyert, nyilván, miért is. épp csak Arany Pálmát nyert.
Kb. ennyi így egy szuszra, a rucikkal még adós vagyok.

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://veszedelme.blog.hu/api/trackback/id/tr431821635

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

CharlotteYork 2010.03.08. 20:47:31

'mint valami eposzi jelző, fénykarú Athéné és szőröslábú Monique...'
ómájgád, hát ezen beszartam. még mindig remekül írsz. miss u
süti beállítások módosítása