HTML

Egy veszedelmes elme vallomásai

Utolsó kommentek

Friss topikok

Címkék

2009.08.12. 16:24 csipkerózsa

Peter Fox: Haus am See/szöveg magyarul (némi alkotói szabadsággal)

Ház a tónál

Itt születtem és szaladok végig az utcákon.
Ismerem az arcokat, minden házat, minden üzletet.
El kell most mennem, ismerek minden galambot itt, név szerint.
Stoppolok , egy csinos nőt várok gyors autóval.
A nap vakít, minden tovaszáll,
és lassan a világ mögöttem összezsugorodik.
De az előttem lévő világ pont nekem van kitalálva.
Tudom, hogy ő vár rám és én értemegyek.
A nap is mögöttem van, hátsószelem van.
Egy asszonykórus az út mentén nekem énekel!
Hátradőlök (:)) és belenézek a kék mélységben,
becsukom a szemem és egyszerűen futok egyenesen.
 

És az utca végén áll egy ház a tónál.
Narancsfalevelek hevernek az utcán végig,
20 gyerekem van, a feleségem szép,
Mindenki idejön hozzám meglátogatni, ki se kell mozdulnom.
 

Keresek egy új országot,
ismeretlen utcákkal, idegen arcokkal, ahol senki se tudja a nevemet.
Mindent kártyán nyernek cinkkelt lapokkal,
minden elvesztek, Istennek kemény a jobbegyenese.
Kincseket szedek a tengerből és a homokból;
és a nők minden eszemet elrabolják.
De egyszer még engem is megtalál a szerencse,
és hazajövök egy arannyal teli táskával.
Meghívom a régi haverokat és rokonokat,
mindegyik sírni kezd majd örömében.
Grillezünk, az asszonyok főznek és pálinkát szürcsölünk,
és megünneplünk minden hetet, minden éjszakát.
 

És a Hold fényesen világít a tónál lévő házamra,
Narancsfalevelek hevernek az utcán végig,
20 gyerekem van, a feleségem szép,
Mindenki idejön hozzám meglátogatni, ki se kell mozdulnom.
 

És az utca végén áll egy ház a tónál.
Narancsfalevelek hevernek az utcán végig,
20 gyerekem van, a feleségem szép,
Mindenki idejön hozzám meglátogatni, ki se kell mozdulnom.
 

Itt születtem, itt fognak eltemetni.
Süket vagyok, fehér a szakállam és a kertben ülök.
A 100 unokám krikettet játszik a mezőn,
ha csak rágondolok máris alig bírom kivárni.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Hát nem így kell hozzáállni az élethez?



 

2 komment

Címkék: fordítás


A bejegyzés trackback címe:

https://veszedelme.blog.hu/api/trackback/id/tr841305377

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hachier 2009.08.12. 21:59:14

"Megtámasztom magam(?)" ~ hátradőlök :)

csipkerózsa 2009.08.12. 23:06:02

@Hachier: Hogy Neked milyen mélyen igazad van:D:DEl se hiszem, h nem jutott ilyen eszembe, és ha tudnád mit akartam az első változat helyett originále írni:D:D
süti beállítások módosítása