HTML

Egy veszedelmes elme vallomásai

Utolsó kommentek

Friss topikok

Címkék

2010.02.05. 19:50 csipkerózsa

Benicio through the years

Jól felpiszkáltam magam szépséges Benicióm visszatérésével.:) Az alábbiakban nézzünk pár jelentősebb állomást ennek a szép embernek a külalakjából:D

Hozzáteszem perverzióm csúcsa Dr. Gonzó: the doctor is in!

Segítség elraboltam magam
 

Frankie Four Finger a Blöffből

Dr Gonzó: Szippantááás, szippantás méééélyreeee

Javier Rodriguez Rodriguez , Traffic, ahogy felszedi a csávót a bárban, az a csúcsjelenet.

 

Oscar-díjas

21 Gramm

Che Guevara (nem, nem Eddie Merks...)

Cannes Arany Pálmásként

 

5 komment

Címkék: film


A bejegyzés trackback címe:

https://veszedelme.blog.hu/api/trackback/id/tr1001732503

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csipkerózsa 2010.02.05. 21:07:00

Igen, tényleg:D Lehet azért maradt ki, mert elvették a szexepiljét:DD Annyira aszexuális volt itt, nem?:D Persze ne feledjük, h ezt én mondom, aki Gonzóra gerjed:D:DD

hemill 2010.02.05. 21:40:55

@csipkerózsa: maga a karakter akit játszott, nagyon ellenszenves volt, lehet ezért ennyire nehezen felismerhető, de így lett kitalálva és ezt is nagyon jól játssza :)

Gonzo meg elvetemült :D
jó, hogy említetted, kedvet is kaptam újranézni a napokban

csipkerózsa 2010.02.05. 22:12:09

Szintén zenész, én most nézem, ebben a szent pillanatban:DD mert ez olyan feldobó-leejtő-sikító-nevettető film:DD
Egyébként állítólag Beni , Johnny és az akkor még élő Hunter S. Thompson végigkokózták a film időszakát:DGondolom az ihlet kedvéért:D

hemill 2010.02.05. 23:06:16

tényleg kell hozzá egy hangulat, én is majd vmelyik délutánra terveztem :)

sztem nem állítólag, hanem biztos, h ki-ki próbáltak pár dolgot, anélkül nem ment volna ennyire hitelesen az alakítás :) és egyébként is holywoodban ez mindennapos dolognak számít.
nem hiába játszott utána Johnny drogbárót :D
süti beállítások módosítása