HTML

Egy veszedelmes elme vallomásai

Utolsó kommentek

Friss topikok

Címkék

2013.06.28. 18:06 csipkerózsa

REBIRTH

Nos, a zuram annyit piszkált, hogy úgy döntöttem, felélesztem blogos hagyományaim. Kicsit módosulni fog a tartalom, mert az életem is jelentősen módosult.
Például, hogy megállapodtam, félig megházasodtam, önálló saját háztartásom lett. Ezek eléggé módosították a dolgokat, amiket csinálok. Szomorú megállapítás, hogy ha választanom kell egy lakásdekor-bolt és a H und M között, akkor én bizony a lakásdekorba megyek be....Még leírni is fájdalmas
Emellett a mai napon lett egy CICÁNK. Az első gyerekünk... lehet igazi gyerekkel kellett volna kezdeni, az nem ülne órák óta az ágyneműtartó legmélyebb bugyrában gyűlölködő pillantásokat vetve az aggódó gazdira, akinek a nyaka 90 fokos szöget zár be, ahogy behajol az ágyneműtartóba. Mindegy, gondolom előjön, ha el kell végezni a dolgát. Ajánlom neki. Különben ne tudja meg, mit kap...
Szóval meglátom még mi kerül ide a blogra, főleg, h itt a nyári szünet és veszélyesen ráérek. Tuti sokat fogok írni a főzés és sütés bugyrairól és a macska (aki a keresztségben a Sherlock Holmes nevet kapta) kalandjairól.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://veszedelme.blog.hu/api/trackback/id/tr945382501

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása