HTML

Egy veszedelmes elme vallomásai

Utolsó kommentek

Friss topikok

Címkék

2009.05.08. 18:40 csipkerózsa

Parfümök

Hivatalos papírom van róla, hogy -Bika lévén- igen nagy szeretettel viseltetem a parfümök iránt.Bár nem hiszek a horoszkópokban, de mostanság kezembe került több Bika-leírás, és néhol , sőt a legtöbb helyen döbbenetes igazságokat vélek felfedezni. Ne firatssuk most a részleteket, elég ez a parfümös adalék.

Születésnapomra újabb parfümmel gazdagodtam: rendelésre (ezt kérte a kis ünnepelt) Kylie Minogue Couture parfümjét kaptam. Nagyon megtetszett ez a pézsmás, virágos, dévaj illat. Nem szeretem a seszagú, "légies"nek nevezett parfümöket, azt szeretem, ha egy parfüm illata jelentékeny, körülölel, szinte felöltöztet.

 Nagy nagy kedvencem, alapdarabom Yves Saint Laurent Cinema kreációja, amely minden amit én szeretek.Ez a nagyon buja, roppant nőies és elegáns illat bármikor boldoggá tud tenni. Mivel fogyóban van, ma már szinte valóságos ünnep , ha hordom, annyira vérzik a szívem érte , ahogy fogy.

 Hálisten nagyobb kiszerelésű másik kedvencem a Bulgari Au the Rouge illata. Ez egy egészen más illat, picit kávés. Ebbe anno akkor szerettem bele, amikor egy régi francia-filmnapon a jegy mellé ezen illat tesztere járt grátisz. Úgyhogy alig vártam, h jöjjön valami ünnep, hogy "leessen" az illat.

Igazi nyári illat az Escada Pacific Paradise illata. Ez mindig, tényleg hűen a nevéhez, a napfényes tengerparti boldogságot juttatja eszembe. Engem legjobban a HubbaBubba nevű rágógumira emlékeztet az illata, olyan édes és finom.

Nagy rajongója vagyok Kate Mossnak. Azt nem mondom, hogy az ilyen típusú mindenféle volument nélkülöző női testek izgalomba hoznának és azt se, hogy követendő példának tartom a kicsapongásait, meg a gázos drogügyeit (a pasijairól nem is beszélve, Johnny Depp óta lejtő), de vitathatatlan, h stílusikon. Látszik, h a stílusa minden erőlködés nélküli, jól néz ki, mert vérében van a divat (nekem meg a golyó....)Ezért rajongásom hű jelenként imádom a két Parfümjét: a Kate-et és a Velvet Hourt is. A Kate eleinte nem tetszett annyira, de aztán elvittem Londonba, s azóta nekem ez a parfüm LONDON. Ez az emlék , London emléke asszociálódik amikor megszagolom azt a parfümöt, így örök szerelem. A Velvet Hour már más, azt alapból imádom, mert androgün illat, buja mégis hűvös, olyan jégkirálynős (Lám, még az üveg is)

 

Szólj hozzá!

Címkék: parfüm


A bejegyzés trackback címe:

https://veszedelme.blog.hu/api/trackback/id/tr561110350

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása