HTML

Egy veszedelmes elme vallomásai

Utolsó kommentek

Friss topikok

Címkék

2010.05.22. 21:04 csipkerózsa

Style of Carey Mulligan.

Annyira szeretem az ilyen koravén lányokat:D Pont mint én:D És egyidősek is vagyunk:D

Nézzünk pár szépséget a ruhatárából. Megfigyelhető egy erőteljes Prada-dominancia:)) De ezt megbocsátom:)

Oscaron kis ollók voltak a ruháján, Prada

Jó öreg tweed-Chanelben. Annyira koravén ruha, de én is hordanám:D

Vionnetben az Egy lányról (An education) premierjén.

Szatén Pradaban.Mondjuk ez rajtam nem biztos, h működne:D

Pradaban (ami eléggé Burberry-fíling) egy divatpartin.

SAG-on Lanvinben. Classy girls love Lanvin:)

Medieval Pradaban. Mennyire brit:D

És az überkedvenc: Vionnet a Baftan. Lélegzetelállító.

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://veszedelme.blog.hu/api/trackback/id/tr762023760

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hemill 2010.05.25. 20:27:30

ez a nő olyan butusnak tűnik :D
ám az első ruha a legjobb.

csipkerózsa 2010.05.26. 17:59:11

Valóban nem tűnik egy agytrösztnek.:D Nézd meg az Egy lányrólt. Sztem ISTENI film, és abban nagyon jó, elhiszed, h extraművelt, nem átlagos tini, de látod, h érzelmileg mennyire gyerek. A filmben amúgy olyan zene van, h sírás, és pár jelenetnél egészen picire facsarodott a szívem:DHiába, BRIT film:D
süti beállítások módosítása