HTML

Egy veszedelmes elme vallomásai

Utolsó kommentek

Friss topikok

Címkék

2009.09.09. 21:31 csipkerózsa

"Ott a bolondokháza? ITT a bolondokháza"*

Kicsit el vagyok havazva, így nem vagyok olyan friss és alkotó, mint korábban. Hiába a tanévkezdet mindig nagyon húzós, több a munka, és elszoktam nyáron attól, hogy használjam a fejem:)Így, amikor hazaérek, mindig elájulok és már nincs energiám bármit is kigondolni.PLáne hosszabb szövegeket, ezért most képes bejegyzésekkel operálok inkább:)
Mondjuk a tanév+munka fíling jobban tetszik, mint a henyélős nyári. Oké, bármikor visszamennék a tengerpartra még egy fél évre (életre), de amikor az ember nem csak teng leng az sokkal jobb. Ilyenkor tudja értékelni önmagát. A doktori még várat magára, előbb utóbb ott is kiderülnek maj a dolgok, remélem nekem tetszők. Addig is alkotom a tanulmányaimat, épp ma fejeztem be egyet. ÚÚJEEEE!
 

XXXX
 

*aki megmondja, hogy ez miből idézet (segítek, film) ahhoz hozzámegyek/fizetek egy fagyit sötöbö, mert nagyon jó arc lehet:)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://veszedelme.blog.hu/api/trackback/id/tr551371924

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása