HTML

Egy veszedelmes elme vallomásai

Utolsó kommentek

Friss topikok

Címkék

2009.10.04. 22:47 csipkerózsa

"Batman, batman , csalódtam benned!"

Hát csalódnom kellett Kate Mossban. Elképesztő. Mint arról már írtam, eddig minden parfümje megvolt, és alig vártam, hogy az óra elüsse az októbert már rohantam is megvenni a Vintaget, az új illatot. De nem vettem meg. Mert egy merő koppintás. Ez az illat, ami elvileg Kate Moss "saját" parfümje, isten az atyám, egy az egyben olyan, mint az YSL Cinema parfümje. Tökéletes azonos, még 10 perc párolgás után is.
Megszagoltattam független szakértőkkel (értsd anyukám és apukám), anonim persze, és mindketten váltig állították, hogy ugyanaz az illat.
Nos, nem kell lopott parfümillat, még Kate Mosstól sem, nem kell másoik levetett talárja.
Főleg hogy az eredeti YSL ott a polcomon,nem kell mellé a copycat is.

Törlöm veled az ismeretséget Kate a facebookon.:)


 

Szólj hozzá!

Címkék: gondolatok parfüm


A bejegyzés trackback címe:

https://veszedelme.blog.hu/api/trackback/id/tr111427914

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása