HTML

Egy veszedelmes elme vallomásai

Utolsó kommentek

Friss topikok

Címkék

2009.09.19. 19:07 csipkerózsa

Mindennapi filmünk (és muzsikánk): Piaf

Már nagyon régóta meg akartam nézni a Piaf-ot. Mégis nagyon régóta odázom. Nem tudom miért. Talán mert imádom Piafot és Marion Cotillardot is, és féltem, hogy nem azt kapom, amit vártam. Most megnéztem, és nem azt kaptam. Annál sokkal többet.
Részese lehettem annak, ahogy az idol Piaf, a kis veréb, megelevenedik, megismerhettem én is szinte személyesen. Egészen máshogy szólnak azóta a dalai, egészen máshogy hallgatom, mondjuk a Non, je ne regrette rient vagy a Padam-ot. Más jelent a film után Edith Piaf maga, mert értem a szavai súlyát.
És újraalakul a színészet fogalma is Marion játéka nyomán. Mert amit alkotott a filmen, azt egy kis Oscar díjacska ki nem tudja fejezni, az maga a varázslat.

Magnifique

https://www.youtube.com/watch?v=0YkLq6J_6cA
 

 

Szólj hozzá!

Címkék: zene film


A bejegyzés trackback címe:

https://veszedelme.blog.hu/api/trackback/id/tr61393175

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása