HTML

Egy veszedelmes elme vallomásai

Utolsó kommentek

Friss topikok

Címkék

2010.02.24. 23:08 csipkerózsa

Blog(bejegyzés)-ajánló

Ajánló az alábbi bejegyzést publikáló blogot, és természetesen a bejegyzést pláne, mert magam is közreműködtem benne.

http://agyasztaltv.blog.hu/2010/02/24/lakberendezes_ruhatar_alapjan

A feladatom az volt, hogy a kapott enteríőrhöz egy, szerintem passzoló, ruhaösszeállítást tervezzek a lookleten, ami nyilvánvalóan a világ egyik legjobb honlapja.Mikor megláttam a szobát, rögtön  Júlia és a reneszánsz jutott eszembe, ezért igyekeztem egy modernkori Júliát kreálni.

Mindenki döntse el, sikerült e.

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://veszedelme.blog.hu/api/trackback/id/tr841788230

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hemill 2010.02.28. 19:21:24

ezek teli találatok lettek, mindeggyik nagyon passzol a modellecskékkel.
olyan egyszerű így odaképzelni a fotellra/székre/díványra...
:)

csipkerózsa 2010.03.01. 22:28:29

annyira jó kis feladat volt, mondanom se kell azóta az öltöztetős honlap rabja vagyok:D
süti beállítások módosítása