HTML

Egy veszedelmes elme vallomásai

Utolsó kommentek

Friss topikok

Címkék

2010.01.28. 16:51 csipkerózsa

Benicio is back

Hát az én egyik legelső, legstabilabb szépséges kedvencem, Benicio Del Toro visszatért legjobb formájához.Mindig is jó színész volt, tehát ez nem változott, csak most épp, bár őt ismerve időlegesen,visszatért a macsó, ápolt énjéhez. Új szerepe, a Wolfman, kívánja ezt tőle. Most szakított a Félelem és reszketés disznajával (ami minden fölös kiló ellenére roppant vonzó a számomra) vagy a Che szakállas hobójával (ami már kevésbé) Újra jólfésült, izmos, férfias és egészséges barna hajú lett.

Magát a filmet már alig győzöm kivárni.Antony Hopkins és Emily Blunt lesznek a partnerei, aki elárult annyit, h mikor megnézte a kész filmet többször maga alá csinált félelmében.A hangulat a régi Dracula-filmet és az Álmosvölgy legendáját ötvözi.

Éljenéljenéljen

Kiemelném Emily Blunt elképesztően szofisztikált külsőjét,Stella McCartney ruhában.

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://veszedelme.blog.hu/api/trackback/id/tr231710293

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hemill 2010.01.28. 19:17:08

hú de sovány, még nem is láttam ilyennek :)
biztos jó lesz ez a wolfman ilyen szereplőkkel, nagyot fog durranni!

csipkerózsa 2010.01.29. 18:01:22

Sztem is nagyon jó lesz, pedig én nem vagyok a fantasy-filmek rajongója.
Benicionál sztem csak idő kérdése és visszagonzósodik:D

hemill 2010.01.29. 21:20:29

az is megy hozzá, meg ez is :D
süti beállítások módosítása