HTML

Egy veszedelmes elme vallomásai

Utolsó kommentek

Friss topikok

Címkék

2010.02.16. 21:21 csipkerózsa

Little Miss Shy

Az elmúlt időszakban kaptam pár direkt bókot. S utána és közben is tűnödtem valamin. Miért van az, h amint bók ér, az azonnal iszonyatosan zavarba hoz, amit beszéléssel meg ilyesmivel próbálok leplezni. Így elvesztem a lehetőséget, hogy egy pillanatig fürdőzhessek a jóban. Mi az ok, amiért nem tudjuk megfelelően kezelni, ha dicsérnek?Bátran a másik szemébe nézve azt mondani, hogy KÖSZÖNÖM. Ehelyett jön az ehehe, brühühüjujujuj, ugyanmár és társai. Egyből hárítok, és védekező állásba vonulok, vagy , és ez még a legjobb eset, poénnal ütöm el a dolgot. Talán félünk/félek, hogy a másik esetleg csak átver, és azonnal visszavonja és én ott maradok a kimúlt bók hamis dicsfényével? Vagy nem hiszem, nem tudom elhinni, h tényleg őszintén így gondolja?
Ez ilyen természetes reflex azoknál, akiknél az önbizalom nem teng túl egy egészségtelen szintet. Vagy udvarias belső indíttatás, h nehogy önteltnek lássanak?
Nem tudom, de utána mindig annyira bánom, hogy nem ragadtam meg azt a rövid pillanatot, hogy kaptam egy jó szót.


 

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://veszedelme.blog.hu/api/trackback/id/tr211764546

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hemill 2010.02.18. 22:20:46

ez tényleg az önbizalomból adódik, nem gondolod őszintének a bókot, vagy nem tartod igaznak magadra nézve...
a ki akarod élvezni a varázsát, akkor sztem mindenkép a megfelelő embertől kell, h kapjad, és neked is teljes mértékben tisztában kell lenned azzal, amiért kptad, vagyis megérdemled...

egyébként szeretem a blogodat látogatni, még akkor is amikor ilyen legújabb divat ruhákról postolsz.
:)

csipkerózsa 2010.02.19. 12:45:28

Köszönöm:) Ezt nagyon jól esik hallanom. Ami meg a kommersz divatot illeti: köszönöm, h elfogadod az esendőségemet:):)
süti beállítások módosítása