HTML

Egy veszedelmes elme vallomásai

Utolsó kommentek

Friss topikok

Címkék

2009.08.26. 11:11 csipkerózsa

BL FŐTÁBLA!

Hát ,milyen észvesztő jó volt már a tegnapi meccs, én nem is tudom mikor láttam magyar csapatot ilyen ellentmondást nem tűrően, és végig jól focizni.Most kíváncsi vagyok a sorsolásra, ha az Inter jönne, ó édes istenem. Na mindegy, hát egy meccsre tutibiztos, hogy kimegyek, ha addig élek is és minden pénzemet felemészti e költséges passzió.
Emlékszem, anno 1994-ben még csak azért néztem a focit, mert apukám imádta, és én is imádtam, amit ő imádott, így imádtuk együtt a Fradit, első szerelmeim ugye Zoran Kuntics és Nyilas Elek. Zoran Kuntics a mai napig to die for, ha jól tudom utánpótlásfocival foglalkozik a Fradi keretein belül.
Meg kell ejegyezzem a tegnapi meccsel kapcsolatban, hogy eltekintve a profi teamet (Hajdú B"Isten" Isván, Méhes, Gundel, Vincze) a tv2 olyan mértékben szánalomra méltó. Főleg ez a csávó, aki a partvonal mellett "interjúvol". Elképesztő, ennyi ostoba barom kérdést feltenni már művészet. És ez a szánalmas minden percben elmondott "Ezt majd nézhetik itt a TV2 képernyőjén", hát igen, tudjuk, most is azt nézzük.... Remélem szólnak neki, h a nagy akarásnak nyögés és égés a vége.
Még egy megjegyzés: én nem szeretem a szőke kék szemű pasikat túlzottan, de hogy a Vincze Ottóhoz hasonló elképesztően jóképű férfi kevés kis hazánkban az biztos, és teszem hozzá: MÉRFÖLDEKKEL veri a Beckhamet kinézetre.
 

Szólj hozzá!

Címkék: szeretemafocit


A bejegyzés trackback címe:

https://veszedelme.blog.hu/api/trackback/id/tr181339269

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása