HTML

Egy veszedelmes elme vallomásai

Utolsó kommentek

Friss topikok

Címkék

2009.09.02. 20:17 csipkerózsa

Dalszövegek magyarul: Bela B feat. Charlotte Roche: 1.2.3.4. II.

Hajnali ötkor az éjszakai bárban- és alvás még sokáig nincs kilátásban
Gondolkodni vagyok itt, csak bámulok a sörömbe
csak beszélgetni nem akarok
de valaki vállon vereget és bevigyorog a világomba
az mondja sajnálja, és elnézést kér a tolakodásért,
Dirknek nevez és pálinkát rendel mindkettőnknek.

És akkor én azt mondtam:
először is: te hibát követsz el
másodszor :neked még mindig Bela vagyok
harmadszor: nem iszom akárkivel
negyedszer: nem akarok veled csevegni, nem akarok veled csevegni

Őszinteségem felbőszítette, úgyhogy fedezékbe vonultam
És akkor hirtelen megláttam, a nőt, aki előtt térdre borulnék
Szerencsét próbáltam
"Iszol valamit?"
Hé, gyere közelebb.... aztán

először is: Hello, Bela vagyok
másodszor: kedvelem Nelson Mandelát (micsoda kínrím:D)
harmadszor: én nem vagyok afféle hülyegyerek
negyedszer: csak beszélgetni szeretnék veled, csak egy kicsit beszélgetni

és erre ő azt mondta:

Először (is) a barátommal vagyok itt
másodszor: ő óriási rajongód
harmadszor: integetek neki, hogy jöjjön ide
negyedszer:  szívesen inna veled valamit,csak inna veled valamit

először : azonnal visszajövök
másodszor: hívd csak ide
harmadszor: kérlek, ne értsétek félre
negyedszer: csak ÚGY tűnik, mintha elmennék

Csak úgy tűnik, mintha elmennék (3x)

az ajtónállóhoz(nálunk kidobóember:) Nálunk odahaza, mindenki visszafele közlekedik

(nos sztem ennek két értelme lehet, egy szószerinti, miszerint hátrál Bela, úgy közeledik az ajtó felé, és ezért 'magyarázza' az ajtónál lévőnek, h náluk mindenki így közelekedik. A másik értelme lehet némi homoutalás is:)


TUTI nem az ő faruk:D

3 komment

Címkék: fordítás


A bejegyzés trackback címe:

https://veszedelme.blog.hu/api/trackback/id/tr131356128

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

j.mara 2009.09.02. 20:54:32

köszi:)
de sztem az ő popójuk:)
furi h nincs már fenn a klip, pedig milyen kis intelligens:)

csipkerózsa 2009.09.03. 14:42:30

Tényleg az övék lenne?Annyira...irreálisan tökéletes. Belaé pláne, meg azok a vádlik:DPersze a Photoshop csodákra képes:)

j.mara 2009.09.04. 21:22:22

igen, photoshop gyanús, bár, végülis focizik:)
süti beállítások módosítása