HTML

Egy veszedelmes elme vallomásai

Utolsó kommentek

Friss topikok

Címkék

2010.01.24. 14:44 csipkerózsa

Screen Actors Guild Award 2010 Top 5--Ruhák

Időközben megesett a SAGAward díjátadója is. Itt valahogy jobban sikerültek a ruhák, a Globe-on ilyen sokat markol keveset fog érzésem volt. Itt is kiválasztottam 5 ruhát, ami a legjobban tetszik. Nota Bene: az első helyezett:)) Hozzáteszem, és ez a GG top 5-re is igaz, hogy én elég finnyás vagyok, nem szeretem a "pusztán csak szép", egy kaptafára készült ruhákat.

5.Eltekintve a botrányosan csúf sminktől, ez a púderes Monique Lhuillier ruha azért nem csúnya darab. Drew Barrymoren nem is mutat rosszul, de hát ha eljutunk a fejéig, máris omlik az összhatás.

4.Anna Paquin Alexander McQueen koktélruhát választott. Nem mondom, h illik egy díjátadóhoz, de maga a ruha isteni.

3.Mery Streepet nem szívesen dicsérem ugyan, de kétségtelen, hogy ez a Balenciaga remekül áll neki. Emlékztet a best of ever ruhára, Maggie Gyllenhall által tavaly viselt Lanvinra.

2.Sandra Bullock lélegzetállítan szofisztikált ebben a pompás Alexander McQueen estélyiben.

1.Már megint. Az én Diane-em nem tud hibázni. Lenyűgöző Jason Wu kreáció.

2 komment

Címkék: divat


A bejegyzés trackback címe:

https://veszedelme.blog.hu/api/trackback/id/tr911697976

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hemill 2010.01.25. 21:14:48

úristen, mennyi smink van ezeken, különösen Barrymoren volt nagyon szembetűnő, de hát ha így jó nekik...
viszont Anna Paquin, alias Sookie itt is jól néz ki :)

csipkerózsa 2010.01.26. 16:16:22

iszonyat sok, és a tv meg a kamera nagyon sokat tompít. Egyszer volt szerencsém tv-s sminkben részesülni és élőben ISZONYATOSAN erős volt, nekem, aki amolyan normális emberi sminkhez szokott, de a tvn keresztül alig tűnt fel. A True Blood sorit nem ismerem, csak névről, meg hát azért Alexander Skarsgard...szóval nekem is van szemem. Már apuci is nagy kedvenc volt:) Jó gének.
süti beállítások módosítása